2011年7月6日 星期三

google+ 的二三事

至現時為止, 網絡上各位都對google+讚不絕口...除了我!
當你本身持有兩個或以上的gmail account果陣,
你就會發現惡夢的開端, 原來就是"雲端"!!

- 首先, 你會發現, 任何人都可以add我,不論我願唔願意,
就算add左之後可以封鎖, 但人地都依然可以睇到我個訊息流...

- 而又其實, 我係使用真名玩呢個google+,
但大家其實又有辦法睇到我以另一個名登記的相簿...

- 至於另一個私隱問題, 我已反映左俾google 知道,
不過佢冇覆過我...

- 官方話 google+ 有android app支援,
但我響market完全搵唔到...

- 最後我係響內地網站搵到個app,
介面醜樣得令我以為係山寨貨...



- 而又, wap版其實比app版還要靚少少...

2 則留言:

匿名 提到...

google+個android app好似要美國果邊先down到

Jerk 提到...

拿其實據可靠消息透露, 美國果邊都係download唔到的. 不過, 如果你有興趣 (雖則我唔知你係邊個), 我可以email去 j4jerk@gmail.com , 我send俾你.