2011年7月20日 星期三

大家來讀報 - 國際視野



- 西班牙一玩具公司推出一款名為"餵奶寶寶"既小朋友玩具,
好讓小女孩煮完飯仔之後, 仲可以玩 餵! 人! 奶!

點解餵人奶會變成一款兒童玩具?!
遲d駛唔駛要個細路扮大肚, 又或者大肚之前行房?!
又, 買呢款玩具既又會係乜野父母?!
你好恨個女快d學習餵人奶?!
咁, 其實唔駛俾錢買囉...媾條仔就可以的了...


- 碧咸生左個女, 取名 harper seven beckham...
harper一字係因為佢老婆好鍾意睇 harper lee,
而 seven 呢...唔駛解啦可?
"柒囉!"
想講既係, 呢件事導致 harper lee 果本陳年"to kill a mockingbird"銷量暴升...

頭先先講有兒童玩具要小朋友模彷成年人動作,
然後而家有成年人又反過來慕嬰兒之名先醒起去閱讀名著...
係咪開始覺得呢個世界係痴撚線呢?!


- 性愛指南app (仲要係3D) 登錄android手機...
叫左你唔好買iphone架啦~~!

年代變遷, 電子化未做得到餵奶,
但性愛指南就難唔到佢.
不過我又想知, 既然係3D, 咁呢個app係咪應該一路開一路做架呢?
咁, 我應該將部電話擺響對方身上, 定係自己身上先為之恰當呢?!


- rupert murdoch 聽証會上遇襲, 鄧文迪奮勇營救!

如果我有個千億身家兼就黎死既老公,
我都會奮不顧身去保護佢,
莫講話兜巴星, 如來神掌我都出呀!

其實, 佢先係最正常果一個!

沒有留言: