2011年7月25日 星期一

大家來讀報 - 溫洲動車事故



早兩日溫洲火車出軌意外, 內地處理手法確係慘不忍睹,
但我想講既唔係呢樣,
而係我見到今日網上依然都係要拗, 出事果架係高鐵...
連報紙都講埋一份.
若果你話因為呢次事故而對高鐵系統安全有戒心我都仲理解,
但而家茅頭 (我指對列車果支啦) 係話內地隱瞞出事果架係高鐵,
咁我就覺得好唔公平.

出事果架, 係CRH1, 你話係第一代高鐵...
咁都唔可以話你錯既...
正如香港果架九廣鐵路都係八十年代第一代高鐵...

但我理解既高鐵, 係CRH3, 型號唔同, 規格唔同,
製造商又唔同 (CRH3係同西門子共同生產),
行走路線亦都唔同,
(不過系統同唔同我有保留)
若就咁以CRH1出事去推斷CRH3有問題, 似乎係武斷多過推斷.

而又, 文中提及港深高鐵將會用CRH1應該都係唔正確,
因為一早講左係用CRH3, 車都已經買埋...
咁你話內地會突然插一架CRH1落黎咁我都吹你唔漲既又...

而又又, 既然大家對CRH1有咁多疑問,
其實上一次廣州就清楚好多.
而家每日幾十班來回深圳至廣州果架和諧號,
咪就係CRH1囉...

你, 有冇聽過有人叫果架做高鐵丫?!

沒有留言: