2011年7月8日 星期五

大娛樂家

近期的兩個 so called 演藝世家都發生情變,
我冇乜興趣,
亦冇意探討佢地邊個講真話邊個講假話,
總之chok皇離婚我冇贍養費; ck妹個肚唔係我既就是了~

想講的是, 兩個家庭面對傳媒的做法.
眼見呢幾日頂爺爆晒珠咁屌人如何負心, 個仔有幾慘,
真係聞者心酸.

但我唔係為左佢個仔頂帽有幾翠綠而心酸,
而係個仔都成30歲人, 仲要老豆出面對傳媒發炮,
醜唔醜呀?!
你係咁唔忿氣的話點解唔自己開聲?!
又若果你認為低調先合乎你個性的話, 就唔該叫你老豆收聲.
拍拖離離合合都係兩個 (ok, 有時係三個, 甚至四個)人既事,
但點排都應該唔關你老豆事(就算你老豆有幾出名).
所以有時, 俾人睇唔起都唔係冇原因的...

相反, 謝老四處理手法就高明得多.
一句: "係我錯, 我生個咁壞既仔出黎", 清脆俐落,
記者返去又有功課交; 謝老四又保護到自己唔駛爆料俾你地聽,
最緊要, 係冇位俾人入丫嘛!~

傳媒係應該咁樣玩的~!

1 則留言:

siumak 提到...

佢依句真係好高明