2008年10月24日 星期五

雜 絮

某舊同學(終於)嫁得出, 由於人緣好既關係,
邀請到當年校內一眾九唔搭八既同學闊別多年再次聚頭,
情況, 就如六大派圍攻光明頂...

- "小明星"有份演出的電視劇撞正果晚大結局,
而我地係無恥地要求酒店響上菜期間直播無線...
- 時移世易, 以前興交換卡片, 而家係交換facebook.
- 咁多人, 當然會見到好多過氣情侶.
有人早走; 亦有人席上高聲宣示主權:
"我不嬲都專一架! 唔係俾人飛 (全檯人即時望向某個人) 我駛搵過個?!"
更有人搞事:
"有冇人見過xx以前個女朋友?" 令xx即時面露尷尬神色.
(只因xx的前度, 而家變左做男人......)
- "小明星"平均每隔十五分鐘就有人走過來要求合照, 搞到我地變晒人肉佈景...
- 敬酒敬到耳鳴, 點解我次次都會坐正全場最嘈果檯?~

------------------------------------------------------------
科技遲緩的我, 終於都臣服於高清之下.
亞視好抵讚, 以幾個頻道硬撼J2;
欣宜好抵睇, 一句對白會送上十個表情...

------------------------------------------------------------
聽過 CS4 簡介會, 發現有個很神奇既功能:
一個layout可以sync過去人地部機果度, 然後對方可以同步改layout...
就咁睇好似好過癮, 但諗真d,
到時呢個又來add兩筆, 果個又走來轉下你個圖, 仲成世界既?!

------------------------------------------------------------
呢幾日不停諗方法將手上 林海峰X楊千嬅 既"滾-拉闊版" upload上網,
但轉極都轉唔到mp3...
然後, 睇wyman專欄講起小克將會進軍填詞界,
看來, 大家都留意到, 小克既文字 其實真係有d野的.

------------------------------------------------------------
近期想睇電影:

黑幫有個荷里活 -
向來討厭日本電影, 但我依然相信三谷幸喜.
至少, 當年去戲院睇"爆肚風雲"並冇令我失望.

海角七號 -
想睇, 唔係因為果幾億票房,
而係馬念先!!
就是糯米團那個的馬.念.先.!

窒色 (Choke) -
改編自 Chuck Palahniuk 同名小說 (!!), 夠啦~!

2 則留言:

siumak 提到...

莫非是...與敵xx!?

Jerk 提到...

唔唔...