2008年10月7日 星期二

食 量

由細到大, 身邊人總較緊張我的食量.
當其他父母宴客時講: "阿仔呀, 彈首歌俾uncle auntie 聽丫~"果陣,
家父係會: "阿仔呀, 食晒碗飯俾uncle auntie睇丫~".
只因我身型跟食量呈嚴重反比.
而其實我未開始食, 果d uncle auntie早已俾我隻私家飯碗嚇親.
反而, 我自己就冇乜點理會過食量呢個問題.
我不饞嘴兼揀飲擇食,
食得多, 純粹係因為
肚.餓.
好簡單的事實, 但個個都唔信...

------------------------------------------------------
同場加映 "宵夜速遞"



某牌子的 - 微波酸辣海鮮燉飯
先講佢個賣相... 似乜呢?
令我諗起茶餐廳後巷...
再講內容... 點解唔正正經經整個飯呢? 好扮唔扮要扮risotto?!
risotto已經唔易整得好食啦, 擺入微波爐就衰多二錢.
以為自稱燉飯就可以蒙混過去?
仲要自稱酸辣...既不酸亦不辣, 非常把屁.
又, 點解隻蝦會連殼既呢? 想點?!
想表現得新鮮d呀?! 你冇病呀?!
係咁新鮮就唔好擺超市雪櫃啦, 直頭擺街市海鮮檔嘛!

對照組:

布吉某7-11的冬陰功炒飯
賣相唔好得好多, 但講好食就贏幾條街!
辣到噴火 (所以要響泳池邊食...)
更重要的是, 佢只係賣HKD$9...

2 則留言:

siumak 提到...

食果個做宵夜...要做幾多gym先補得番架...

Jerk 提到...

邊駛補...難食到咁, 扒兩啖就掉左啦~!