2008年10月14日 星期二

伯.仲.__.季

唔到自己唔認老, 中年危機提早發生,
我到今日為止都係覺得近來呢兩件事應該係屬於叔父輩管轄範圍,
並非我呢亭一介潮童所能抵受的.

1) 分!身!家!
唔係有得分, 係俾人分...(未死就俾人分身家...真係大吉利是...)
詳情不好說, 只能夠講同雷曼兄弟無關,
但我都想要求政府介入囉...
或者對方算得出我就來死...

2) 做証!婚!人!
兄弟做過, 姊妹我都做過, 但就真係諗到冇諗過做証婚人,
聽到呢個消息果陣完全一片空白:
"huh...?? 我喎!! 你老豆唔肯簽咩? 你有冇話俾佢知架??"
"佢一早知啦~ 佢都話叫你做!"
"搞錯呀佢...懶到咁..."
"咁你做唔做?"
"做!! "

沒有留言: