2008年10月11日 星期六

身邊不乏熱愛繪畫的人,
但熱愛到咁既地步, 就真係第一次見:
(以下內容以圖形來比劃會比較容易, 現場情況請自行將難度調升十倍)
首先, 佢係向大家示範如何畫一個正方形,
佢畫完之後, 望兩望, 覺得爭D野, 然後自行畫多幾個三角形.
跟住, 佢開始進入忘我境界, 粒聲唔出, 埋頭苦畫佢剛剛諗到既圓形.
最後, 佢見張紙仲有位, 加多兩粒星星先肯收筆.

佢, 係我既習畫老師...而當時其實上緊堂...只係教緊"如何繪畫一個正方形"
我地呢D小朋友當然唔會提佢啦, 仲想拍手呢~!

佢未必係一個好好的老師, 但至少, 你深信佢唔係果D hea 下 hea 下呃飯食之流.
仲開始覺得有賺呀~
(係, 冇錯, 我曾經都教過畫畫的...上堂可以有幾hea, 我好很清楚!)

沒有留言: