2011年8月30日 星期二

Sims 回憶


(網路圖片)


近排 facebook 又興番玩 sims,
日日都收到好幾個 request 叫我玩埋一份,
但, 當你知道我的過去, 就應該唔會再想同我玩 sims...

第一次接觸sims, 已經唔記得係第幾代,
大約係第二/第三代咁上下,
剛剛 install 果陣都覺得幾好玩, 但玩左一兩粒鐘之後,
就開始覺得煩過西,
每一件事都急住要決定, 仲忙過番工...
跟住, 我就開始對成日行來行去既鄰居產生怨恨,
就開始諗: "丫... 不如殺死佢地咯..."

殺人方法大致係分幾種,
首先係要善用"pause"呢個 function,
所有計劃都由此起,
例如要邀請鄰居入房, "pause",
跟住拆左度門, 咁就好似金田一咁實現"密室殺人事件".
鄰居會不停響間房跑來跑去搵出口, 漸漸開始捱餓捱眼訓, 到之後仲會失禁,
如此這般, 佢就會死響房裡面!

好玩嘛? 唔夠好玩!
可以再玩大d,
同樣玩法, 可以叫鄰居去游水, 然後拆走條梯, 逼佢廿四小時 non-stop 咁游,
游到咁上下佢就會自然反肚~

再唔係就直頸響睡房張床隔離裝個煮食爐, 然後不停叫佢煮食,
煮多幾餐張床就會著火,
咁, 你又見到佢活活燒死咯~

睇落好變態, 但響所有geeks心目中,
呢個只係一個 debug 過程,
唔試到隻game咁盡, 下一集又邊有進步空間呢?~

不過, 魔高一尺道高一丈,
你以為殺死鄰居就可以一勞永逸,
點知, 遊戲都早已計算......
其實鄰居死左之後係會變鬼的!!
(呢個好多人都唔知)
只要鄰居係死響你屋企的話, 就會自動葬響你個後花園,
儲番三五條死屍之後,
半夜你屋企就會開始鬧鬼,
幾個鬼魂通屋走,
唔好彩的話仲會即場將你個角色活活嚇死~
呢次, 就係輪到我被sims殺死了!

6 則留言:

Jayne 提到...

笑了,因為我細路都係咁,佢係為左拎人d錢先咁做...不同的是,佢殺的人係我,佢係keep住謀殺親姐. 估唔到,殺人者同被殺者同樣悲涼...

匿名 提到...

OH知音人!!
我玩SIMS都係為左殺人...

siumak 提到...

你依個係第二代應該
我玩果個係第一代
我最鐘意溝哂成村人
之後叫人地個老公去我屋企
然後晌佢老婆面前咀佢老公
哈哈哈~~
最後當然比佢老婆噤左一大巴...但好正~勾人老公~~

byuhsan 提到...

我都係咁架~~~完全滿足哂殺人既願望!!我仲會突登貼d招鬼wallpaper gar!!!
好似唔知第幾代有得收鬼tim...
不過我玩個時已經係有無限$$所以唔使返工唔使成,全職殺人!!

Jerk 提到...

看吧~~~~ 原來大家都係變態的!~

匿名 提到...

同你玩法一樣!