2011年8月22日 星期一

一個故事 - 旅行的意義

那年, 跟幾個朋友在台灣,
坐在那間逼狹的度小月, 年少氣盛的我們, 吃著擔擔麵的說著:
"我地點都應該去日本豪一次!"

然後, 在機場我們許下承諾,
"大家聽日開始儲錢喇下, 下年同樣時間我地會去日本呀下!"

一年之後, 原班人馬如願以償,
轟烈的血洗原宿, 又或是慘烈的被原宿幹掉...
不再重要喇,
只記得回港前的一晚我們被大雨圍困在Lawson,
只得坐在門外吃著關東煮打發時間,
零晨的池袋比想像中寧靜, 令我們開始檢討:

"點解我地可以咁有衝勁儲錢?"
"點解我地會咁鍾意於同成班朋友去旅行, 而唔係同成班屋企人??"
"點解我地唔會好衝勁咁儲錢同屋企人去旅行豪一次???"


"咁, 不如試下咯......" 某人將最後一件發水魚旦嚥下並說著.

沒有留言: