2011年8月13日 星期六

宵夜速遞 - 微波豬扒

我一生人做過好多件墮落既事,
而其中一件, 就係學識用微波爐...

其實早在屋企未出現微波爐之前, 我係會落廚撚幾味的,
但而家, 除非真係有個好靚既裸女要求跟我一起炒飯,
如果唔係, 就乜春都掟入微波爐算數把啦~

尋晚, 終於試到呢個:

叮叮豬扒包!!
味波, 其實係波仔飯的另一戰線...
但真係同波仔飯一樣, 落地獄啦去!!

以我多年"入爐"經驗, 麵包類係唔可以叮太耐,
而家個包仲要有餡就更加考功夫,
叮得快, D餡就唔熱; 叮得耐, 個包就會變化石.
所以我好佩服波仔有咁既勇氣去做一D咁難駕馭既食品,
就算佢出名係垃圾, 都引到我買一個番屋企試下.

而成品, 就是這樣:

睇落冇乜問題, 但一咬就知出事...
之前講過, 麵包唔可以叮太耐,
我已經比盒上的大會指定時間提早半分鐘拎出黎,
但上層包皮變左隔夜油炸鬼, 下層包皮直頭變左餅底! 仲硬過jeana個胸呀!
加埋外層制酸劑內屠抗潰瘍素丫笨!!
呢d咁複雜既口感可能有人好欣賞, 但唔係我囉...

都算喇, 餡料才是亮點嘛...應該...(!!)
整你個制!!! 塊豬扒冇味既?!!
你唔係expect我用豉油再醃過先拎去叮下話?!
豬冇豬味你夠膽拎出黎賣?!?!
仲要賣$15?!
其實呢個價錢, 只係吸引到屋企附近冇麥記既家庭...

咁當然, 佢唔係唯一一間推出微波burger的,
前排去泰國就試過呢個:


至少個包夠軟, 餡又夠熱 (不過份量少左d囉~)
最重要, 係人地賣緊....thb$29...即係約$6港幣!
學下人地啦!!

P.S. 冇撚錯~ CP就係以前提過連"微波三文魚頭"都有得賣果個品牌~

4 則留言:

Evereclipse 提到...

以前波仔有個蕃茄免冶牛肉飯好好食架,不過已經冇出。依家嗰d真係超難食。

你個包睇落真係好dry下。。。

Jerk 提到...

唉...跟我一樣dry...

siumak 提到...

個包睇落都唔想食啦
我係波仔fans~~

Jerk 提到...

妳係fans快d落去買個黎試下!!