2011年4月24日 星期日

泰無聊



- 話說有晚正在siam square諗緊邊度有得食正宗泰菜,

然後見到連續幾間boutique sales姐姐都叫緊同一間外賣,

結果順藤摸瓜就摸左去呢間外賣小舖~

好食過好多名店囉~



- 微博有人見到呢張相話我d每次去旅行都好似走難咁,

好錯!

其實同我去旅行仲慘過走難~

尤其是我每晚都要食宵夜,

每逢半夜總會流連當地便利店睇下有乜野好叮,

呢個肉碎飯色香味都有兼夾飽肚! 仲要只係thb$30!

再加埋香港冇既芬達雜果味汽水~ cool~



- 本人一向極喜愛研究微波爐食品,

發覺叮叮呢方面泰國係比香港走得更前,

肉碎飯只係濕濕絮, 請留意上圖右下角,

佢地連叮叮魚頭都有...



- 今次下榻的酒店,

古古怪怪, 但又幾好住.



- check in 時會有送爆谷俾你,

點解呢?

有戲睇卦...



- 酒店內的一盞燈, 好想拎番屋企...



- 水門街的海南雞飯.

響泰國要叫一個海南雞飯唔難.

但若要叫一個內臟雞飯就有點難度,

呢碟飯真的得來不易~



- 在香港塗鴉要拉要鎖,

但泰國係幾層樓開放任你噴,

而地點仲要係, cultural center!



- 泰國陳綺貞~ 很不錯的.



- 近年好興的art jam,

但呢個model就不太專業,

一見我影相就係咁望過黎...

搞到原本畫緊佢既鬼佬屌晒鬼~



- 宅男撞正懷舊電玩展,

完全冇拒絕的理由~



- 還記得這個嘛?

第一代家用遊戲機"雅達利"!



- 著名電子垃圾"virtual boy" 亦在展覽之列.



- (難民時間又來了)

大街小巷都會見到呢d車仔檔,

遊客通常都不屑幫襯.

但我呢d內臟之友又點會放過呢個機會?!






睇落好核突,

但講新鮮程度, 其實好過旺角果d牛雜好多好多~

沒有留言: