2011年4月17日 星期日

這半年

呢半年響我身上發生既事, 真係足夠我寫成書/拍一套戲,
起落之大, 亦係以前所未遇過,
更開始令我吃不消.
所以呢度近來都係維持非常有限度服務 (who fucking cares?~)

自問自己都算係一個有計劃的人,
但而家自己都唔係好敢預測黎緊會發生乜野事.

細個讀書有個阿sir好鍾意講一句:
"有問題? 唔緊要~ 因為問題是用來解決的"
呢句似是而非既話其實影響得我好深,
困難人人都有, 有人選擇擰歪面當睇唔到,
有人選擇面對.
而我通常都會選擇後者.

打波果陣, 好多時我都要負責看守比我健碩成倍既對手,
有人會戥我辛苦, 怕我頂唔住, 但我其實樂在其中,
暗啞底係好享受呢種懸殊既衝擊,
第一次俾人撞, 會撞到飛開; 第二次俾人撞, 會跌底;
到第三次俾人撞, 其實已經大概掌握到技巧令自己唔再跌.
我就是這麼長大的.

剛剛看完"我, 看見惡魔" ,
(我明白, 大家都以為我係會搶先入場睇3d玉蒲團,
但講真, 呢套送飛俾我都要考慮一下...)
久久未能釋懷,
雖則劇情多多少少有點犯駁, 但導演層層的折磨確係令觀眾透不過氣.

究竟, 報復係咪真係咁緊要?

2 則留言:

浪子m: 提到...

jerk兄, 有無興趣打番場波
有的話: mingmanfred@gmail.com

Jerk 提到...

信我... 你唔會有興趣跟我打的...