2011年3月23日 星期三

兄 弟

- 黎緊又要做兄弟.
其實我ok的.
而又貫徹我地做事作風,
一係就唔玩, 要玩就玩盡d.
今次仲有埋西裝sponsor,
吊帶 及 bowtie已買齊,
如果可以著埋短褲就更好.

- 已經唔係第一次, 睇朋友既婚禮片段睇到眼濕濕.
但我次次都係響屋企睇.
因為每次我都係負責做收埋呢d驚喜片段果個...
可以先睹為快.

- 為左迎合當晚造型, 尋晚去左剪新髮型,
但而家我覺得自己好似棒棒堂......

3 則留言:

力高 提到...

好似棒棒堂...... <==呢句係讚定貶先?XD

Jerk 提到...

妳信唔信我會鍾意棒棒堂丫?

力高 提到...

咁棒棒堂夠後生既姐XD
頭髮長得快d,落d泥整整佢就唔似嫁啦XD