2011年3月4日 星期五

印尼印象 下

呢個集中講食, 但唔係食評,
我唔識得分佢用乜野料先係正宗, 點先叫夠火喉,
我係"雞有雞味魚有魚味"支持者,
乜野都擺入口的~

- 這是第一晚的宵夜,
剩係見到佢兜沙爹汁已經想食.
(好核突咩?! 挑~ winnie the pooh果兜咪又差唔多樣!)
串燒好細串, 蔡瀾話齋, 咁先好,
舖頭又唔駛燒咁耐, 可以做多幾轉生意,
客人又易入口,
一個人就已經KO一打,
剩番D汁仲可以用來蘸飯卷.
飽到飛天.



- 其中一晚去左當地華人團體的團年晚會,
食晚野同平時去飲的冇乜分別,
但多野睇好多, 唱歌跳舞甚至人妖都有得睇,
爭在未跳火圈.
(據說一圍價錢只需三千零蚊, 而有一半係俾晒呢D表演團)
而由於成晚都係當地華人圍內活動,
所以會見到好多適婚少女都會full gear上陣,
懶係春風拂檻露華濃咁, 四圍走來走去企圖物色番一個華人少男.
好一個相睇聖地~



- 去到印尼都有住家飯食!
而我以前一直以為印尼菜係凍食的,
去到先知, 只係平時香港果d餐廳擺到凍晒...
果桶黃薑飯真係想寄倉拎番香港!



- 印尼式自助餐,
唔係任食, 只係你一入去坐底,
佢就會擺晒所有食物飲品甜品響檯面,
想食邊碟就掂邊碟, 唔食就唔好掂.
但食食下我開始分唔到邊碟掂過邊碟未囉...



埋單之後諗住影下d食物,
番香港叫阿媽試下整,
點知右邊個哥仔異常合作,
chok晒樣俾我慢慢影之餘,
仲叫埋佢同事一齊來做佈景板.
非常之nice~
(同時睇睇佢地手上果d碟, 澳牛果班大帝追都追唔上)
邊個話印尼人好憎華人?!



- 呢個叫ote ote, 唔知中文叫乜,



大約係蠔餅 crossover 鍋貼咁上下.
好.食.到.癲!!

- 可惜番香港之後有一日特登去印尼餐廳覆桌ote ote,
點知由餡料到整法都唔同, 個餡只係薯蓉,
完全唔係果回事...

- 講開食, 又點少得食煙~
當地香煙約$11-12一包, 平香港幾倍,
但味道好獨特.

印尼人嗜甜, 果d土產汽水甜到要開水飲咁滯,
估唔到連煙都係, 每次抽完lam下個咀都有陣甜味,
再望下包煙, 原來焦油含量足足有25mg...
而平時香港買到的"綠luck", 含量只係
8mg...

3 則留言:

匿名 提到...

HELLO,唔好意思....有d野想請教下你....最近本人想搵一隻叫'肌內效貼布'既野....係yahoo搵到你個blogger,見你用過!!但我搵唔到邊到有得買...想問下記唔記得你個陣係邊到買到,本人好需要呢樣野,萬分感激!!

Jerk 提到...

前排見有大型運動用品舖有得賣, 而我係響旺角一間物理治療中心買, 地址要搵搵. 遲d補番俾你. 不過你求其send個email去j4jerk@gmail.com先啦, 如果唔係都唔知點俾你呀~

力高 提到...

係香港我從未食過好味既印尼野囉 orz