2011年2月27日 星期日

印尼印象 外傳

話說, 當日出發之前, 知道印尼係用圓腳插蘇的.
咁我去機場之前, 就走左去買萬能插,
買到之後, 就好順理成章的行去巴士站,
見到有架巴士埋站就上, 好正常~
點知, 呢個原來係惡夢既開始...
因為我上果架車, 係E字頭的!!

上車冇耐就發覺唔係好對路,
兜下兜下電話隨即響起來,
問我究竟去左邊,
我望出街, 連我自己都唔知響邊!!

時為14:45, 司機話我知呢度叫東涌,
離機場大約十分鐘路程.
當然, 呢個係一個大話,
而櫃位係三點鐘截check-in...

我企響車頭, 已經開始盤算飛機走左我應該點算好,
一方面就不停打電話叫地勤姐姐等埋我.

我有諗過中途衝落車截的士, 但馬路上鬼影都唔多隻,
唯有信巴士司機.
可惜, 司機信得過, 個車站信唔過.
因為E車個站係停響機場最底層,
換言之我落車仲要跑上去離境大堂...!
當時, 已經超過三點.
我開始絕望.

但絕望還絕望, 都一樣係要跑,
然後我用盡平生追波既氣力跑去櫃位(兼負磅廿多磅),
一衝入去見到遠處某counter三個地勤好焦急咁望住我,
有理冇理我都覺得佢地係等緊我, 衝左埋去先算.

當佢地其中一位問我:"你係咪J生?"
我如釋重負, 幾乎跪響地下哭出來.
因為我知道自己冇去錯counter仲上到機.
點知

佢地用15秒時間幫我搞到張boarding pass之後, 略帶羞澀的送上一句:
"唔好意思, 我諗你要再跑...因為boarding要去xxx (我已經唔記得個名...), 要轉車哦"

屌__! 而家玩amazing race嗎?!

5 則留言:

sze 提到...

上到機有無比人用怨恨既目光望住你呀?

Jerk 提到...

哈... 我跑到去水盡鵝飛的登機位, 見d人已經執緊野, 然後我用埋最後一啖氣跑埋去上機. 但響我響機門索晒氣咁問空姐拎水飲果陣, 竟然發現身後有一大班印尼人施施然咁入閘......

siumak 提到...

抵死啦....

出門出得少呀你..下次預早的啦...

lOnEly..TooThpaste 提到...

唔知點解..我憶起機場阿嬸..哈哈
ps:你個blog..好似又多左個廣告.=.=
會有兩個視窗彈出黎.

Elaine 提到...

抵__死。