2011年2月9日 星期三

j4jerk 解密系列2.2

previously on j4jerk解密系列2

話說, 兩年前的某日有人打電話來,
提及一單插畫 job,
聽落幾好玩, 我又冇理由推.
但我手畫又慢又收唔到錢,
咁我就打電話俾我個partner, 問佢有冇興趣玩埋一份,
我出意念佢出手.
就係咁, 我就用一餐飯時間講解俾我partner聽,
同時我就響food court畫左上篇果幅手稿俾佢睇.
過兩日, 佢就起好左個草圖...
.
.
.
.
.
.
.
.
.


開始覺得有d面善喇可?
冇錯, 當日打電話俾我果個, 叫Elaine!

講解一下個封面點解係咁先.
首先, "空姐的行李篋"一欄來自網絡,
而網絡的特色是不見樣,
所以我恨心的把面容cut掉, 符合網絡的一貫神秘.
而由於佢大小姐的文筆非常的二級半,
所以曝光的胴體希望juicy少少.
至於個篋, 就係Elaine小姐本身要求的六七十年代風格.
而橫度, 就係因為想書店擺書果陣可以"啞咋"一點, 加埋個黃色底,
遠遠都可以望得到.

希望可以做到唔買都睇下丫~
畢竟, 作者唔係蔡瀾, 點都要做d手腳引人注意既.

點知草稿完成以後, 就得到編輯以下的回覆.
1) 個身體太sexy, 可唔可以俾番件制服佢著?
2) 希望個封面同空姐有更大關連, 可唔可以加隻飛機響上面?
3) 左邊好似太過"空了了", 可唔可以加多d野?

第1點好易搞,
但2同3就有點難為,
因為冇啦啦加隻飛機響隻窗出面係好怪的
而左邊我一直都預留用來上字, 所以應該係"空了了"的~

所以原本只負責提供插畫的我們,
就自己順手畫埋個標題樣本俾佢睇睇.
以啟德機場果d指示牌為藍本.



再上埋字, 求其將個 draft saved 做 jpg 俾佢地睇睇.
如圖

拿~ 既有飛機, 亦不再"空了了"喇~

而由於原畫係手畫的關係, 原本講好我地會再scan 個 tiff file 過佢地,
咁我就搵定output公司scan圖,
再等佢地approve後交圖.

點知等左幾個禮拜都冇回覆, 以為本書胎死腹中之際,
有日行行下書店竟然俾我見到當日send俾編輯果個draft出左街...

早講嘛...其實我仲有個靚d既version的~~

**特別鳴謝我的partner Yui**

4 則留言:

sze 提到...

本人由衷地覺得elaine本書既封面,靚過daisy黃個幾本書既封面...好多.

Jerk 提到...

但現實是, Daisy王果D封面, 收費又貴過我地...好多~
我不知幾想佢地搵我做果d封面呀~ 半個鐘起到貨啦, 又易做又有錢執~~

Elaine 提到...

多謝你地~ (認真mode)

又,如果有下一本書,都係一定搵你們整。

又又,如果嫁得出,張帖都係一定搵你們整。

又又又,唔該請食飯,呢排好窮呀。

Jerk 提到...

我窮撚過妳呀!!~