2010年9月30日 星期四

戇99在廣州

廣州成日去,
但每次都趕頭趕命, 係今次有得周圍逛,
第十甫都係第一次黎...



呢度其實幾似上海~



而呢度又幾似澳門~



有冇人著過pepsi波鞋呢?
係咪同佢d汽水一樣漏氣既呢?



因為玩過左籠, 所以要搵地方過夜,
又孤寒唔想住酒店, 友人就提議搵賓館.
大約都係二百蚊一晚, 但質素就可以差好遠.
內地朋友教落登記之前一定要要求睇房,
結果我地就見識過炮房, 甚至刑房...
最後決定響呢間落腳, 算係幾唔錯的了.
至少d床舖真係乾淨訓得人.

但我地亦都響呢間賓館遇到好多騎呢事,
例如撞上三個麻甩佬同我地爭一間單人房,
冇錯, 係三個麻甩佬, 要一間單.人.房, 過夜!!

仲有就係賓館好先進用電腦匙, 但張卡係永遠開唔到門,
而管房求其一張就開到全賓館所有門,
然後我地半夜睇波果陣竟然聽到門外有人嘗試開我地度門...

當然仲有"尾房鬼故"啦,
不過唔講lu~



荔灣馳名艇仔粥,
咁去到荔灣諗住咁出名, 求其一間都唔會衰得去邊...

點知就係瀨野...
呢碗係我近年食過最削的艇仔粥!!
仲有好古怪的牛腩腸粉 (冇入鏡)
食物還是東莞的比較好, 求其坐底一間都唔差.

賓館對面有間賣魚皮的, 原本想幫襯,
但見佢upup dupdup就冇理佢,
點知原來好出名...
呢個仲要係我返香港之後先知道...

2 則留言:

Ninwuchun 提到...

有冇去過小洲的荒島圖書館呢
果度好有文化氣息咖
唔知你有冇興趣
影相都幾好咖果度

我都有親戚喺東莞開左間西餐廳
有機會的話~給你一張VIP卡也可呀~!

Jerk 提到...

!!! 小洲我真係有諗過去!!
可惜太遠同埋團友想去第二度而作罷.
見你講開, 我就順便問問: 小洲係咪剩係得巴士先去到? 有冇其他方法?

BTW, 你係內地朋友? 乜我個blog唔係俾內地block左咩?