2010年9月21日 星期二

反香港亞運關注組

唔記得有冇響呢度提起過(定係舊BLOG?),
我係舉腳 反對 香港申辦亞運的.

話說好幾年前香港已經申辦過一次,
當時街上面不時有簽名活動叫市民聯署支持,
有一日就撞正有個妹妹拎支筆行埋黎叫我支持一下香港,

我就答佢: "我反對架喎..."
妹妹估唔到我不被美色所迷惑, 問番我:
"點解唔支持咁有意義既事呀? 大家都係香港人嘛~"

"妳數下香港有幾多個運動場先啦!
妳知唔知香港最有規模果個體育館響邊度?
妳又知唔知果個體育館最常辦係乜野活動?"
阿妹, 我就係香港人先唔想親眼睇住香港失禮呀~"


P.S. 呢件事亦都引發到其後專欄的其中一篇~
想重溫的話可以到呢度 (對, 我又來賣廣告了~)

又, 其實我係幾鍾意果篇的~
係少數一路寫一路笑的雜文.

沒有留言: