2010年9月19日 星期日

是日入手


我一直對reebok呢個品牌非常感冒,
高不成低不就, 市場定位錯到離譜.
咁多年來我連(曾經)大熱的pump fury都未買過一對,
但唯獨呢對思前想後, 細個冇錢買, 大個算係還個心願.
論好著就一定冇而家果d creator乜乜 又或者 hyper乜乜 咁好架喇,
不過可以扮下佢咁囉...
始終都係橙色波波先叫正宗~

5 則留言:

紅心 j 提到...

尋日行過波鞋街, 見到"Reebok"呢個牌子, 我先至喺度諗, 而家周街嘅人都係 Nike, Addidas, Reebok 好似已被人遺忘咗.

事實上, 十幾廿年前, 佢都算顯赫一時, 當年好多人去韓國大量入水貨, 亦係送禮必備嘅手信.

Jerk 提到...

其實近年reebok被adidas收購之後已經好左, 唔會剩係靠pump fury賺錢. 不過佢今年新推果隻彈彈技術(ZigTech)就真係不敢恭維...

Unknown 提到...

想當年我都有對pump打波,真係好掛住當年出既鞋款對對都咁creative

Jerk 提到...

以前連CONVERSE都有好野(我唔係講布鞋), 而家死剩Nike 同 adidas 真係好悶... 唯有寄望我最愛的李0牌~

Unknown 提到...

Cons~~ 我諗起果陣kelvin johnson果對鞋,仲有一個扮阿媽果個咩johnson果對添~