2010年7月20日 星期二

[新蚊專欄重貼] 孤獨好環保

早兩日, 午飯時間口淡淡, 就一個人貢左落去街口果間日本料理食魚生飯. 正當我好肉緊咁又吹又攪手上果碗麵豉湯果陣,
突然被侍應劃破長空的一句”輸lin媽賒”嚇到筷子都飛埋落地. 除即望向大門, 睇下邊個咁巴閉令到侍應咁興奮,
點知原來係隔離會計部果四個港女OL.

女人好得意的, 無論身在何方都係要肩並肩咁行. 可能以為自己拍緊Sex and the City, 就算身在好逼夾的料理舖之內,
撞開晒d凳都照樣平排行. 佢地撞到去我果張凳果陣, 突然停步望住我. 對我一個人響街食飯感到非常好奇, 竟然問我: “不如一齊食丫~”

你以為有四個靚女主動同你食飯好爽? 其實佢地只係見我鵪鶉, 諗住搵我entertain佢地送飯.
“乜你一個人食飯咁孤獨呀?!”

我原本實在唔想理會佢地, 但我個魚生飯又未到, 唯有胡扯一番打發佢地:
“孤獨不知幾好呀~ 夠環保丫嘛~!”

“哥仔你用緊木筷子喎! 你同我講環保?!” 港女果然不是省油的燈!

好在我都係一條滅火的消防喉:
“木筷子大部份都係用楊樹製成, 而楊樹屬於速生木, 大概幾個月就可以輪迴一次; 反而你平時用來洗筷子果d清潔劑污染海洋, 幾廿年都未必分解到喎~
再講丫, 我一個人食飯頂盡都係食剩幾粒米, 妳地幾條女就成日眼闊肚窄, 叫到成檯都係食物但只用來影相擺上facebook,
到最後總會樣樣都食剩一半, 又係邊個唔環保呢? 今日見係妳咁好傾先講多兩句咋, 平時我唔講野架, 減少炭排放丫嘛,
妳地自己有冇發覺成日講人是非會講到好’支力’個口又臭’? 就係因為過度炭排放之嘛~ “

“侍應呀… 我地想調去果邊卡位舒服d…”

如果你覺得孤獨係一件慘事, 只係你平時習慣靠人帶俾你歡樂;
但如果自己能夠製造歡樂, 唔好靠人地, 孤獨其實不太可怕, 仲可以幾好玩~

來~ 宅男宅女們, 擁抱孤獨, 為地球出一分力, 為孤獨喝采!

10 則留言:

匿名 提到...

Lee ho duck ar.....

u are my hero now man!!! give me five or ten plz....

mo liu paul

塞米一條揚陸轟炸機 提到...

"如果你覺得孤獨係一件慘事, 只係你平時習慣靠人帶俾你歡樂;
但如果自己能夠製造歡樂, 唔好靠人地, 孤獨其實不太可怕, 仲可以幾好玩~"

我應唔應該表示有同感呀我?

匿名 提到...

如果你不是文人多大話,你所講0既野真係大快人心。

對喔!孤獨有什麼可怕?! >> Margaret

Karelian 提到...

我鐘意一個人食飯,如果日日要我同同事食飯我會死,無話題仲慘過一條友食呀!仲有,日本有位過百歲的阿婆,記者訪問佢點先可以好似佢咁長命又健康?阿婆答:講少d是非,唔好成日諗埋一邊就得啦~ 原來講得是非多好易生cancer架..

Jerk 提到...

re paul: TEN~!

re 塞米: why not? "if u can't beat them, join them!"

re margaret: 我可不是文人呀~

re karen: 但我唔想咁長命呀~ (聽日開始講是非先 XDDD)

Karelian 提到...

都估到你會咁諗。我唔怕短命但怕死得辛苦啦!

匿名 提到...

我自己身為女子,都好憎果d自以為好charmming成排咁行0既女人囉!妖 >> Margaret

匿名 提到...

我依家雖然係一個中學生,但唔明點解其他同學一定要同人食飯,唔同人食就話唔知點咁.自己一個食飯駛死咩,唔駛同佢地講已經無聊到無人會講嘅野,重有大把私人空間唔駛同d咁嘅人爭. Frances

Jerk 提到...

re frances: 我個人好支持獨立~ 但中學時期多點接觸群體也不錯. 因為獨立是一場漫長的革命, 好很難行的, 我行過...
搞不好鬱鬱埋埋就可能好似早兩日報章頭條的了~

匿名 提到...

你好得囉~~勁