2010年7月5日 星期一

雜 絮

- 我知, 而家呢D絮濕濕既野應該去微博果邊講,
但我真係唔覺得微博好好用,
所以都係繼續響呢邊放屁~

- 呢排實在忙得不可開交, email未得閒覆, 趨時野未得閒睇,
戲就飛住咁睇...

- 以下幾套都係要我飛住咁睇:

The Runaways
(可能我唔係流住搖滾的血,
所以我剩係見到幾個唔係好識做戲的妹妹全場響度鳩叫...)

白夜行
(近排瀨野之最...悶到呢...都話韓片多多冇好野架啦!)

Chloe
(搵戲來做的一齣, 如果唔係全裸的amanda seyfried 我應該已經沉睡幾轉.
又, 以up & coming女星來講, amanda seyfried可算係最唔適合拍脫戲,
廿幾歲女身材點解可以差成咁?)

- 好似好神秘的王迪詩最近又有新作, 但我其實唔係睇開佢d書的...
咁我點解留意到呢?
係因為我俾佢個封面吸引住...
嘩頂! 點解呢d咁老套既封面會出到街架?!
好似八十年代報攤攝埋一二角賣果d所謂台式情慾小說囉...

- 如果未來呢幾晚等睇世界杯之前冇乜好做的話,
可以睇下NBA~
係, 正式賽季完左,
但summer league先剛剛開始,
好多騎呢鬼~ 好好睇的~

4 則留言:

Mic 提到...

cant agree more with the bit abt 王迪詩....

Karelian 提到...

係,王迪詩所有書的封面都好有80年代feel..可能佢其實已經38歲,倒敘式地由28歲開始寫佢的故事也說不定。

Jerk 提到...

re Karelian: 講開又講, 最近佢果篇講bachelor party的, 講佢朋友發現老公父埋鹹書響衣櫃...大佬, 呢d係廿年前既橋段來喎...而家要買本似樣d既鹹書都難啦! 仲要收埋響衣櫃?! 佢太唔明白男人與科技了...要收, 都收響電話啦...香港地有寬頻好多年架喇嬸嬸...

Karelian 提到...

Hahahahahahhaha...我都覺得個篇離晒譜地搞野,感覺好似(精裝追女仔)的穚段咁款..