2010年7月16日 星期五

是日對話

話說前排響專欄提過木筷子,
有唔止一個讀者(係~ 我係有人睇的原來) 來信(係~ 仲有來信tim, 我個email係真的, 不過我唔明點解個個來信開頭都話好驚我覺得我唔會覆, 放心喎~我個email好乖唔會咬人的, 最多只係會叫你提供credit card number助養佢~),
問既, 都係呢個問題:

[censored] 說 (下午 02:39):
"木筷子大部份都係用楊樹製成, 而楊樹屬於速生木, 大概幾個月就可以輪迴一次; 反而你平時用來洗筷子果d清潔劑污染海洋, 幾廿年都未必分解到喎~"

[censored] 說 (下午 02:45):
係唔係真架?

jerk 說 (下午 02:46):
係架~ 但呢d野, 同宗教一樣, 信則有, 不信則無.
正如ipad取代紙張係咪好環保?
其實剛剛相反, 只要ipad出到第二代,
第一代就會變成大量電子垃圾, 比廢紙更加難處理,
但你會唔會因為咁而唔買ipad丫?
唔會丫嘛~~

jerk 說 (下午 02:48):
話時話, 好耐冇見, 幾時食飯?

[censored] 說 (下午 02:55):
唔食啦, 要洗筷子架!!!

沒有留言: