2010年1月20日 星期三

雜 絮

- 看著近排最受歡迎的 暗瘡 crossover 迷你倉 廣告,
隔離果位口痕問: "乜個鬼佬原來係老細?!"

喂...估都估到啦~
假若迷你倉個老細唔係阿鬼佬, 而係你,
你會唔會容許一個講廣東話講得咁死衰的人幫你宣傳?!
而家香港剩番佢一個識講廣東話嗎?
仲要唔係靚仔!!
.

- htc tattoo之所以叫tattoo,
係因為用家可以上網幫自己部電話紋身,
咁我地呢d貪過癮就緊係上網搞搞佢...



呢個係地色預想圖.
你睇到乜?
睇到深褐色的木紋, 係咪?!
但實物呢......
.
.
.
.
.





好明顯係付運途中遇上空難囉!
咁就燒焦......
.

- 都話左我係知名blogger架啦~!
繼上次霍生睇完我個blog之後就取消東亞運項目 (!!),
今次原來好姐都有睇我個blog囉 (!!!!!)
好撚威!!~~
好姐已經換左包裝!



但同波仔真係成個餅印一樣...
你老母來麼?!

我諗起內地果d"霸主"洗頭水同埋"雲碧"汽水...

4 則留言:

SZE 提到...

看著近排最受歡迎的 暗瘡 crossover 迷你倉 廣告

遇然機會下我都睇過...真係叮一聲覺得幾有新意喎!!

荒木茂 提到...

嗯...我想介紹我上司畀你識,幾時可以寫下佢咁呢?

Jerk 提到...

妳想妳上司炒左妳定性騷擾妳先?
定係想我用茅山幫佢開運?

荒木茂 提到...

吓,我淨係諗住換過個老細咋~~