2009年3月29日 星期日

獻世頻道: 相機內的殘骸

近日的Snapshot:


個人認為呢件野係近年玩具界將crossover發揮得最淋漓盡致的一次,
我唔捨得買, 但好恨玩~
特別鳴謝DY先生借出.


雖則我平時好憎G.X.D,
但有日行過竟然見到有好野,
仲玩得架! 盛惠$2一次.


成部機的精髓就是這塊紙皮!
早幾年得如酒樓果部都只係出張廢紙俾你咋!


近日屋企出現的廁紙套,
點都好過果D牙膏杯麵啦~

居然可以響香港買到呢件衫, 仲要平!
(外傳故事: 之前去某知名波衫舖同呀肥仔老細吹水,
佢得知我搵緊呢件衫, 第一個反應係:
"你而家先黎搵?! 仲想要一手? 當年個個都著晒出街啦!!)

唔知點解, 就係好鍾意呢件裝置.

以前點估得到米老鼠居然可以同柯柏文crossover呢?!

2 則留言:

匿名 提到...

我記得以前有一部磅重機,
會好大聲咁講出黎你有幾重....

畢滿

Jerk 提到...

哈哈~ 我記得!
仲會度高架!!