2009年3月6日 星期五

50%之後



拿, 平時響煙盒加隻爛腳唔夠驚嚇咩?

加多個死人公仔夠驚嚇冇?

乜話?! 個廣告其實係想講"要靚, 就要戒煙?"

你見到個廣告同"靚"拉得上關係麼?

(我係講art direction, 跟model無關)

"要靚, 就要戒煙", 呢句你番去同個designer講先啦!!!

7 則留言:

匿名 提到...

art direction我唔敢評論,但係呢班友做 PR 應該識乜野叫 consistency 掛?同時出幾個戒煙 ad 完全無關連,點做到remind & edvocate 效果?

dadedum

Jerk 提到...

re dadedum: 妳果然有番學喎~
BTW, 仲要有幾個ad咁過份?! 我見到一個咋喎.

匿名 提到...

(我拋下書包遮)

有無睇過一個 TV ad & 收音機聲帶,係講個爺爺戒煙想睇住d 孫仔長大?

dadedum

匿名 提到...

con't

成個campaign 都唔係under同一個theme,又target老人家,又target女性,唔集中好難達標。

dadedum

Jerk 提到...

RERE dadedum: TV冇為意喎...但我作為佢既目標觀眾之一, 真係唔覺佢係同我講緊野囉~

匿名 提到...

其實d廣告同煙仔上面果d標句有d奇怪.

好似煙仔上面有句話:吸煙會引致衰老(之類啦)
咁唔通唔吸煙就唔會衰老?

邏輯上有問題囉我覺得!

Jerk 提到...

re SZE: 香港果D警告就把屁啦~
會引致肺癌就拎個肺出來; 會危害家人就拎個細路出來; 會衰老就拎個女人出來...會陽萎就反而拎支煙出來?! 幾咁反高潮.