2009年3月18日 星期三

不盡相同的軌跡

電車男, 又何止得Peter仔果一種呢?

至少我身邊果d唔係如節目所講咁不濟...
(ok...近墨者黑丫嘛~ 我知我知, 唔駛提我~ 我都好電...)

- A君係典型I.T.類電車男, 由朝到黑剩係對住部電腦, 又成日唔梳頭.
但由於樣子出奇地靚仔, 所以佢平時就算唔多出聲害羞羞,
都依然有大量女性食佢豆腐.

- B君就係冇外型冇自信果一類, 剩係識得同玩具溝通,
但身處政府部門, 不愁衣食, 個個月就算勁買玩具都仲有大把錢剩,
雖然三萬月薪果D女人未必會吼佢, 但佢已經有兩層自置物業響手(仲要早已供斷)...

- 當好多人而家仲未分得清中國四大名著係邊四著的時候,
C君早在中學時代已經睇晒, 仲係係睇線裝版...
佢不善辭令, 所以佢從來冇同人提起過佢睇開乜野書,
(睇陶傑/深雪/九把刀就係主流,
但話睇真正歷史/文學 反而有好多人對你避之則吉, 異常趕客)
咁我點知呢?
係某次上佢屋企見到佢有如藏經閣的書房 (係...書房真係擺書的, 應該!),
仲要本本都被佢揭得霉霉爛爛時發覺的...
(要睇一個人係咪真係愛書, 睇佢D書有幾多成新就知的了,
新淨未必代表你愛書, 更有可能係代表你冇乜點認真睇過.)

題外話:
剛剛返屋企就睇到無記新聞播果段所謂"觀眾提供警員開槍"片段,
剩係影住一堆草叢, 仲要厚格,
我一路睇一路笑, (大概因為又草叢又厚格, 令我諗起第二D野...)
你話佢係華南虎都得架啦!!
難得無記又夠膽播出街果度好野丫嘛~

9 則留言:

Elaine 提到...

唔該介紹C君黎識呀,我想借書,wakaka~~~~

匿名 提到...

我想識有樓果個喎!
因為我都係港女!!
哈哈哈!!!!

港女畢

SZE 提到...

無線套星期日檔案有d搵笨,搵d 高學歷,高薪女人vs低學歷,低薪男人.
咁一定係港女惡晒架啦!!

btw,你不如偷拍A君張相比我地睇下佢有幾"出奇地靚仔"

匿名 提到...

個條觀眾提供片段你就睇得開心囉,辛苦新聞主播小姐,感受到佢完全唔識落旁白。

dadedum

siumak 提到...

我覺得 A君吾係電車男呀
電車男無外表架!溝吾到女果d自閉仔先係電車男~

Jerk 提到...

拿~ 証明電車其實都好有市場.
想識沒問題, 拎d女人質來交換丫!
p.s. siumak: a君的確係有自閉傾向的~

Derek 提到...

華南虎萬歲!

Elaine 提到...

我拎左我條仔俾你啦,速磅C君黎!!!

Jerk 提到...

re Elaine: 妳想借咩野書? "金X梅"呀? 直接殺入戲院睇啦~
BTW, 據聞妳有免費飛喎!