2008年8月26日 星期二

近日.生活

1) 某日, 從內部郵箱收到email乙個:
"hi, seems always bumped into u recently, hope u will be fine, have a nice day!"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

我當時腦內就係出晒呢d點點...
因為我.完.全.唔.知.佢.係.邊.個...
bumped into me? 邊個bumped?? 幾時bumped???
我幾時抽左人水而不自知???

會唔會其實係塊鐵板send俾我???



2) 某夜, 餐館內, 點菜中,
侍應突然放低筆, 對住我講:
"呀你戴呢款眼鏡好好睇呀響邊度買架我都有一副差唔多架不過我個鼻唔靚丫(下刪數十字)..."

坐在對面的人開始黑面.
並低聲道:"我響度都咁狼死?!"
"噓~ 吹下水之嘛, 唔駛咁敏感喎~" 我這樣回應.

高潮位係, 侍應妹妹應該聽到我倆既對話, 上菜時兜碟撞向對面果位個膊頭...

1 則留言:

siumak 提到...

2)果個好好笑~~哈

點解依d戲劇性既野唔會發生晌第d人身上...