2008年8月7日 星期四

雜絮

- 有人話上一篇講果d籃球員冇個識,
ok, 咁果幾個又真係偏左d既...
遲d補番個入門篇.

- 這是童叟無欺的ironman:
http://tv.on.cc/newlook/index.html?s=3&i=OBK-080807-11571-08M&d=1218057370

今朝已經超過5個人send呢段新聞俾我...
真係好, 呢次真係"_穿板", 唔止穿, 仲爛埋tim...
但係, _板點解要食偉哥呢又?
難道連塊板都嫌棄佢?
咁佢有冇帶套呀?
搞大左塊板的話點算好呢?


- 上星期過左澳門睇波, 我竟然覺得悶...
連相都懶得影.
睇完即刻落樓下賭場, 點知仲悶,
係咁俾d疊碼仔同北姑纏繞.
而此行最大樂趣只係買到兩包"柑香茶"...
我到而家都唔明, 呢隻野點解係得澳門有得賣...

- 見個個睇得咁開心, 攪到我要搵番香港先生來睇.
個12號真係得喎~
10號雖則有型, 但實在太悶蛋了...
唔好話溝丫, 剩係搵人出來玩, 你都會寧願搵12號而唔搵10號啦.
而其實我最愛係4號, 佢果隻自戀既眼神,
簡直去到目空一切既地步. 問你點頂~

- 點解會有人覺得鬧交好睇? "家好月圓"係屬於咩野品味?
既然咁好睇, 你唔鬧下你老豆?
唔好同我講呢d叫演技...你睇周聰鬧人個樣跟新紮師妹係同一set表情來的.
分別只係大聲d, 同細聲d, 咁囉...

- 點解歐陽靖個樣咁似張如城?
(係, 呢句要rap出來的)

2 則留言:

e 提到...

呢段片真係同o個段「香港如果不是有中央政府照顧你們香港完蛋了」o既片有得揮。一樣咁滴汗。

Jerk 提到...

我剛剛先搵到果段"完蛋"片段~哈哈
我睇晚間新聞果陣唔見有呢句既?!