2008年8月12日 星期二

撬開行李篋

我好out, 我今日先睇到空姐E果條片,

雖則我唔明有乜咁好睇, 又唔係冇著衫......

又睇唔清個樣...

而我更唔明點解上鏡可以肥左兩圈...

.

"其實有乜咁特別呢?"

"少左神秘感囉~"

"神秘感多同少你有咩野影響?"

"而家少左好多幻想空間呀...之前以為佢好索架嘛..."

"咁佢索, 同唔索, 對你來說分別又有幾大?"

"佢欺騙讀者/聽眾呀!! 好唔應該囉!!"

"咁你呢d人同要阿嬌出來道歉既低能仔有乜分別?! 欠你架?!"

2 則留言:

Karelian 提到...

我覺得佢素喎,至少佢有既野我無..e.g.小顏、皮膚白晢、有胸有腰雙腿又瘦~E真係瘦咗好多啦~

Karelian 提到...

Sorry,係"索"..