2008年2月27日 星期三

NBA二三事

成日都話蘋果記者既素質一向不賴 (跟報格無關),
但體育版例外. 當中尤以籃球版最為爛.
唔識籃球唔緊要, 唔識扮識果下先係罪過.
佢地唔鍾意做資料搜集, 又唔學下點樣睇波.
剩係一味見邊個出名就吹捧邊個,
嚴格來說係見到邊個入樽就話佢勁...
成個小學生一樣...還要是從女校走出來...

例如今日 (節錄):
在 未 來 的 日 子 , 超 音 速 將 以 9 月 才 滿 20 歲 的 杜 蘭 特 作 重 建 基 石 , 此 子 在 首 季 上 陣 的 53 場 比 賽 平 均 取 得 19.2 分 , 位 列 新 秀 之 首 , 也 是 近 4 季 新 秀 球 員 中 表 現 最 出 色 的 一 人 。
可 惜 在 杜 蘭 特 發 光 發 亮 的 同 時 , 卻 更 加 凸 顯 了 包 括 同 期 以 「 探 花 」 身 份 加 盟 鷹 隊 賀 福 特 、 第 4 選 獲 灰 熊 垂 青 的 干 尼 , 以 及 被 譽 為 公 鹿 「 新 人 王 」 的 易 建 聯 等 07 年 選 秀 會 上 , 首 圈 順 位 前 列 年 輕 人 的 失 準 表 現 。


無疑kevin durant表現係突出, 但純以得分去說明其他人失準就太過膚淺.
al horford平均得分無錯係得9.2,
但同時, 佢每場平均抓了9.9個籃板球(當中包括3.0個進攻籃板球)又唔見你提?
而佢平均上陣只係31.3mins, 簡單算術法得出 0.32 rebound/min, 比姚明還要高,
相信呢點蘋果更加唔會提.
而佢係暫時最有力同kevin durant爭rookie of the year既競爭者, 不單冇提, 可能連諗都未諗過.
至於mike conloy, 一月先傷愈復出打第一場波, 可唔可以話佢失準呢?
佢仲要由後備打起, 到之後踢走damon stoudamire坐穩正選又算唔算失準呢?
唯一正確的就只有易建聯,
呢個真係大打海鮮波...

沒有留言: