2008年2月22日 星期五

請別要在情人節結婚

第一次做兄弟之後有劫後餘生既感覺

人地外母好有性格, 個女出閣, 佢可以唔知醒! 唔梳頭! 唔換衫!
夜晚簽紙有請雙方家長上台, 唔上!
問道有冇說話想同新人講? 冇!冇野講! (佢真係對住個咪咁樣講...)
但係男家斟茶果陣佢又識拉隊出來打尖喎...

雖然新娘係我朋友, 但真係唔得佢死.

佢老母...我幾驚會去男家果邊開拖呀...


身為當晚的一個小MC, 緊張得要命,
開波前一個禮拜已經將講稿send俾女MC,
唔期望佢背, 只係叫佢睇睇. 唔睇!
開波前一日再send個revised version俾佢, 唔理! 叫我到時print一份俾佢就可以了...
我print晒出來仲好好心機highlighted埋驚佢豆雞睇唔到...佢五分鐘就整唔見我份稿...
好啦好啦, 對我果份喇. 點知對唔夠兩句又俾攝影師哥哥個紋身引左去...
咁點呀? 焗住一齊爆肚囉~
正當我趁播片果陣度下可以點爆, 女MC竟然全職睇片, 仲喊到收唔到聲...

雖然女MC都係我朋友, 但都係唔得佢死.

仲有, 千祈唔好響情人節結婚, 姊妹團會中途走晒去瘟仔的.

P.S. 致兄弟團各成員:
縱使我地只係第二次見面, 能夠有緣同你地做一日兄弟, 著實係J某的榮幸.
唔一定要相濡以沬,
但每一個肯拎個心出來做野既朋友,都係識得過的.
蔡生, 你有d咁既朋友真係還得神落~

沒有留言: