2014年5月15日 星期四

東莞的法式生活

多年以來, 我好少在網上談及工作,
一來我唔係好想人知我做乜, 二來我上網本係為左娛樂,
日頭已經在工作, 夜晚都仲要講工作就未免太悲情.

但今次, 我決定講一次.

當你每日出街偵查身邊有冇邊個內地人痾屎痾尿,日鬧夜鬧內地人乜乜柒柒之際,
我已經隻身遠赴大陸,
真正的 if u can't beat them, join them!
即係, 睇AV, 係無助你打倒日本軍國主義的,
與其上 facebook 鬧, 倒不如直接上大陸鬧呀嘛~

而故事, 應該由某一日我去見工講起...
話說某日, 有個香港人打電話來約我interview,
我跟住個地址搵上門, 發現呢間所謂公司係冇門牌冇招牌,
只有一扇木門, 仲要冇鎖,
我輕輕咁推開道門, 立時有三對眼望住我, 而成間公司亦係得呢三個職員,
另外仲剩低有一個眼尾都唔望下我既鬼佬, 叫老細.
正當我覺得呢次唔係遇上騙案就係拍緊鬼片, 打算寒暄幾句轉身就走之際,
一直對住部電腦打坐有如石佛一樣既鬼佬終於望下我,
仲叫左我入房傾幾句. 同一般的interview唔同, 成個過程我係冇填過任何form, 冇人問過我拎任何工作/學歷證明 (早知我話自己係博士畢業),
全程只係我不停鳩吹, 阿鬼佬就不停jot note寫寫寫,
佢寫完一大輪, 就終於肯抬頭望下我,
問: "如果我要你聽日去中國報到, 你第一件事會做乜野?"

"梗係叫個雞先啦!"
"我會搵屋囉..." 我誠實如忠犬的答.
"哦...咁我陣間叫人俾個地址你, 你上去報到順便搵屋啦"
"em......你咁樣係咪即係請我呀?"
"係呀...你可以返去了"
如此這般, 我就九唔搭八地變成佢公司既駐中國大使,
可惜我打開地址一看, 地址唔係我最想去既北京/上海, 而係東莞, 最混亂的東莞......

1 則留言:

Elaine 提到...

快撚啲寫啦!