2014年5月25日 星期日

東莞的法式生活 2

有咁耐風流有咁耐折墮, 我身邊朋友個個去外地工作,
 就算唔係歐洲都至少係北京, 甚至非洲 (其實都幾好),
但我, 只係分配到東莞...
而東莞, 九成半都係工廠, 換句話說, 我搖身一變做了一個"廠佬"...... 

工廠係由法國人所開, 每朝返工入 office 就成堆法國人同你 bonjour,
都算得上係 MNC 黎架~
...可惜, 你有幾可見過外國人搞廠係成功?
 外國人上大陸搞廠唔緊要, 但唔好學人做管理嘛,
外國人係管唔掂中國人的,
仲要係出名懶過鬼的法國佬就更加係有攪住一齊落油鑊之況味! 

好喇好喇, 做廠都算喇, 做金屬又好做波鞋又好做假鳩都好, 間間廠都係差不多,
(題外話: 我曾經的確去過性玩具廠見工, 當你 interview 果陣遇上漂亮的HR姐姐,
佢一坐底就用溫婉既語氣問你: '你知唔知乜野叫vibrator?'
你明明係知, 但又好想答唔知, 希望佢會從唔知邊個部位抽個vibrator出來教導你一番, 
當中的混濁思緒真係令人難以忘懷~)
但咁混亂既廠就真係第一次見,
首先, 我出入係唔需要打卡的, 唔係因為我高級, 而係因為冇人幫我整 staff card.
原本負責果個聽講早前俾人炒左, 而新黎果個又唔知點整...
再者, 每當我想搵一個file來睇睇, 都要望齊每一個人, 估一大輪'究竟邊個有file呢?'
原因, 同上.
真係每日都玩killer一樣新奇刺激好玩...... 

返工頭一兩日我都仲有幾毫子雄心壯志, 希望可以搞好間公司,
但幾日之後, 我就改變決定,
決定以法國人為榜樣, 同佢地鬥hea!!

1 則留言:

牙膏 提到...

好似追小說,好精彩,期待3