2012年7月19日 星期四

一個故事 - 點解泰國咁好玩?!

某夜飯局講起泰國旅遊, 先記起我曾經遇過件咁既事...

是咁的, 那夜凌晨...... ok, 正確點講, 應該係清晨,
我在曼谷的酒店開始準備趕車前往機場, 追趕早上七點就走的航機.
千祈唔好問我點解咁折墮, 要追一班早到咁的航機,
因為票務工作我一向假手於人, 我連邊間 airline 都唔係分得好清楚.
只要不是"泰國東方"就行了~

上到的士, 四周漆黑一片,
太陽仍未正常升起, 睡意繼續帶領你的頭部向下沉.
而為左發揮港燦自我滿足的能屈能伸語言天份,
在的士上我還是向司機說了一句早前學定的泰文 "DO屌!!",
亦即是中文的: "快!"
但就係因為呢個'快'字, 就出事了......

在清晨的高速公路上, 四野無人, 車也不多,
就算連浮雲也望得不太清楚,
但就響呢個百無聊賴時候,
我竟然見到前面遠處有一個人頭正在公路的右邊轆出來!
個頭一直向左邊旋轉, 愈轆愈近,
直至轆到的士的正前方的行車線,
在車頭燈照射下先發現, 原來係一個不停滾動的電單車頭盔(!!)...

係, 冇錯, 頭盔短時間已落在行車線上,
我諗住司機會收油或者避開,
但佢完全冇打算做以上兩個動作的跡象...
"唔係咁邪呀?! 得我一個睇到個頭盔??"
我有諗過叫佢停車, 但我發現自己冇學到泰文的停車是怎麼說,
而且, 我未諗完, 佢已經兜野撞埋去個頭盔果度......

更邪的是, 我估唔到個頭盔原來咁硬淨,
冇被的士撞開不特止, 仲成個入晒攝入車底,
車頭立即被唧起雙輪離地,
 (題外話, 如果知道頭盔係乜野牌子, 就算冇電單車都真係值得買番個~!)
我以為跟住會反車轆落山, 好在又冇,
但就震醒左我隔離位果條友 (ok, 我其實係有團友的, 但唔好問邊個, 亦非重點),
佢以為地震, 嚇到面都青晒地問:

"發生乜野事??"

"er...... 剛剛的士轆過左個頭......盔"

"咁...... 咁個人去左邊...?"

"唔好問!...... 亦都唔好擰轉頭望!!!"

1 則留言:

Lin 提到...

開頭有D驚,但睇完覺得好好笑!
正打算去泰國玩,希望唔會遇到呢D事!