2012年7月5日 星期四

他看戲也一個人看 backup (2008)


2008年12月18日星期四

鹹 cult 


早幾日睇報紙, 訪問一個cult片狂熱者.

佢閒時既其中一項活動, 就係去果d'老友鬼鬼全日任睇'既戲院睇下有冇鹹鹹地既cult片來睇.


睇完訪問我就自行回帶諗下有冇睇過類似的"鹹cult",
醒起當年睇過的一齣:
故事講述女主角到郊外遇到強暴,
講完.

重點唔係劇情, 而係男主角,
係一隻猩猩.
而果隻猩猩, 又好明顯地係人扮的...

更吹漲既係, 果隻猩猩笠住頭套都交足戲,
又不停咁"胡~~胡~~胡~~"而唔係"噢~~噢~~噢~~"
高潮時仲要手鎚心口...
睇到 O 晒咀.

畫面就好似你細個睇劉華版本既神鵰俠侶咁,
見到果隻假到唔恨既鵰, 拍晒翼咁走去搞呀小龍女咁...

如果一心諗住睇鹹片的話,
大概已嚇到不舉了吧.

2008年10月29日星期三

我瀆電影 


好多時果D乜乜物物電影節完場之後都會有座談會,

每到發問環節時, 都總會有幾位觀眾會以呢句做開場白:

"我係讀電影既..."
我唔係妒忌人地讀電影(在香港地亦唔太需要妒忌吧~);
我亦唔係介意佢連基本禮貌的"你好"又或"hello"都欠奉.
只係, 我實在唔明,
你加左呢句, 對你之後既提問有咩野影響呢?
.
"呀...我係讀電影既, 我想問呢點解女主角除衫果陣冇露點呀?"
"呀...我係電車男觀眾, 我想問呢點解女主角除衫果陣冇露點呀?"
有乜分別?!

你條問題係戇鳩的話, 以為加句"我係讀電影既"就變得有說服力?!
抑或, 呢句說話其實唔係同導演講, 而係同觀眾講:
"我讀電影架, 好型架~ 識乜春丫你地~~"

okok, 你讀電影唔緊要, 問埋d戇鳩問題都算喇,
但,
可唔可以唔好霸住個mic?
點解個個自稱讀電影都咁鍾意霸mic??

2008年4月6日星期日


電影節速報四 

(係...仲有的...)

賊兄弟連環劫 before the devil knows yor're dead -
一個老掉牙的戲軌, 但佢出色既講故事手法, 又令我乖乖的不敢離座...
philip seymour hoffman亦應記一功.

差館大佬 chaos -
老老實實, 真係第一次睇埃及片.
非常有趣的一次體驗, 非筆墨所能形容,我唔覺得套戲好睇, 但又睇得好開心~因為套戲係非常, 非常之老套.老套到如果唔係男主角係咁用手提電話, 我仲以為自己睇緊"雷雨"...
例如...(識做既可以跟住一齊做~~很好玩的)女主角見到男主角響屋外行過, 係會先挺胸輕倚窗台, 然後三百六十度轉身轉出門口, 先去搵男主角吹水...
又例如, 當女主角俾老母串果陣, 係一定會扭住條裙, 大發嬌嗔: "e~~~阿媽呀~~妳笑人既~~" (若果佢識講中文就一定會加多句: "妳都冇解既~~")
又又例如, 當所有人一聽到壞消息, 首先會瞪大隻眼, 再壞的就會掩住個口啦,欲語無言, 跟住就會響起果d好sad既音樂 (仲唔係雷雨?!)
再再例如, 當女主角被人污辱果陣, 鏡頭即刻pan去佢隻手果度, 開頭一定係掙扎, 跟住就鍊住張床單, 然後漸漸無力...咁就完成左場強姦戲架喇, 如果呢個時候床頭有對fing頭公仔就更加一絕了~
(你唔係以為埃及片會有床上戲俾你睇呀?! 有親咀鏡頭已經很破格的了~)

電影節速報三 

Once 一奏傾情 -
或者有人會嫌佢D歌太過大路, 與賣唱人身份不符.
但拍戲既野, 好睇就得啦!
男主角出奇地討好呀下~

it's hard to be nice 好人難做 -
套戲頭粒幾鐘都係講個男主角 點樣去做好人, 點樣改變生活,
'真情'一樣, 大賣廉價溫情, 悶到想離場.
點知成套戲既精華盡在最後15分鐘...
唔算好好, 叫做好過冇~

the ten 玩十誡 -
戲如其名, 真係拎十誡來玩, 耶教徒勿看.
但玩得好唔好呢? 有點眼高手低囉.
導演有心將每個故事玩得有咁低俗得咁低俗, 全場充滿低級趣味.
但都講過, 香港人好鍾意睇呢d屎尿屁, 所以全場其實反應不俗.
尤其我身後果位女仕, 每見任何場口有少少鹽花即笑不攏咀...
好似十年冇聽過鹹濕笑話一樣...定係十年冇俾男人掂過? 唔係邊有咁好反應?!

電影節速報二 

收視大騎劫 reclaim your brain -
捱左幾日終於睇番齣似樣的.
故事講一個專拍低能節目既監製, 意外之後良心發現, 改拍一d有深度既節目, 點知收視直線插水.
佢開頭質疑呢個收視調查機制, 到後來愈玩愈大, 直頭用科技去改變調查結果, 企圖改變整個城市既精神面貌.
其實呢套戲好適合香港人睇, 但諷刺既係, 香港人都係比較鍾意睇垃圾(你睇下無線~),
呢類帶批判性既黑色喜劇 (係, 喜劇來的, 竟然~) 往往都係慘淡收場.
睇呢套戲就好似睇林奕華果d舞台劇一樣, 睇果陣可能好開心, 但散場之後就涼上心頭, 因為開始分唔清究竟係你笑套劇, 定係套劇笑緊你.

電易節速報 

全然大丈夫 -
個頭開得唔錯, 可惜無以為繼, 後段拖得就拖, 拖到爛晒.

PLOY -
坦白講, 我唔係好知佢做緊乜...最尾唱歌果一段我仲忍唔住笑...

O先生 -
呢套我知佢做乜, 但, 唔好睇囉...成套戲只係令男主角過足召妓癮...

2008年4月1日星期二


爛片指數 

當我郁身郁勢, 猶如生痔瘡咁樣, 扣一分.
當我望錶, 扣一分, 之後每次望錶再扣半分.
當我中途可以捨棄劇情上廁所, 扣兩分
當我中途可以捨棄劇情行出門口煲煙, 扣四分. 在華懋戲院卻不受此限, 因為可以直接響裡面煲.
當我開始摸同行女伴的大腿, 扣三分; 男伴的話, 扣夠十分.
當我開始欣賞走廊上的美麗小腿在伸縮, 扣兩分. 完場後可以拎到對方電話號碼的話, 扣少一分.
當我肆無忌憚咁食d好嘈既野, 如薯片, 老麥, 扣一分;
食叉燒飯不扣分, 大概我當然已瀕臨餓死, 做個好心吧~ (唔好以為好荒謬, 我真係試過...)
相反, 當我好似石像一樣, 如老僧入定, 反加兩分.
如女伴靚的話, 加一分; 唔靚唔緊要, 夠靜的話都可以加半分.
全場冇電話響過, 加兩分.
全場冇人當正自己睇緊無線, 高聲討論劇情, 加一分.
睇credit的話, 加一點五分, 因為唔好睇的話係唔會睇credit的.


沒有留言: