2012年6月25日 星期一

一個故事 - 來回地獄又折返人間

落地獄的滋味是怎樣的?
只要在公司吊煙癮, 然後搭電梯企圖俯衝落樓下果陣就知了.
冇錯, 係企圖. 因為電梯永遠在你趕時間的時間站站停,
你只得仰望那冷冰冰的跳字屏逐步把你拉進深淵.


18...... 17...... 16...... 15...... 叮!
我整你個掣咩?! 又停? 我已經揀非繁忙時間先搭lift架喇喎!


門就在15樓緩緩打開, 我就像龍婆一樣企響死角位怒目望向門外的人...
的確, 這是我當時唯一可以做的動作.
而唯一能夠改變這個動作的人, 正正就係門外果個, 因為, 是靚女來的!


我倆四目交投, 良久說不出話來,
不過浪漫的情節沒有接著發生, 取而代之的是相互的同一句對白:
"點解你會響度架?!"


門外的, 正是中學時代的女班長, 又或稱: 校花.
由於品學兼優兼樣子標緻, 當年的一眾裙下之臣無不被其狂風掃落葉式裙腳掃中,
我等咖呢啡當然連腳眼都掂唔到, 只能夠被吹到汕尾以南細數落葉.
不久之後, 校花更被某校草私有化, 從此消聲匿跡做其少奶奶,
一代傳奇告終,
裙下之臣亦各自回歸平淡,
回到現實繼續跟豬扒搏鬥.


眨眼間一別數年, 又回到眼前, 校花風釆依然.
就算在得知她已成為兩子之母之後, 女神地位仍絲毫未有動搖!


"點解妳會黎呢度?"


"我黎睇醫生呀, 有病就要睇醫生架啦~" 我對她的笑靨依然沒有抵抗力, 那管她是抱病, 電力絲毫不減.


"15樓有醫生架咩? 我日日響度返工都唔知原來有得睇醫生..."


"你咁忙點會知丫... 出面落緊雨, 你做乜唔帶遮呀?" 
好喇下, 連關心都出埋, 就黎被電到腳軟.


"erm... 我只係落去食煙之嘛......"
我竟然因為承認自己抽煙而感到難為情, 佢果然係女班長!


門, 再度打開, 縱然, 我其實有點想'困lift'.


"咁大雨不如我遮妳去地鐵站啦?"


"傻豬, 你都冇遮, 點遮我去地鐵站呀? 我自己行過去得喇~" 
我差點就跪低.


望著那豐腴的臀部一點一點地縮小,
我點起煙, 抖擻一下,
雙手卻忍不住顫抖.


15樓, 其實是某社福機構的辦事處,
專門處理受家庭問題或虐待婦女的個案,
以及提供精神治療.
我怎會不知?!


地獄的滋味是怎樣的?

2 則留言:

匿名 提到...

這篇很贊-B0W2

Jerk 提到...

re B0W2: : )