2012年6月4日 星期一

一個故事 - 腳

人總是有奴性的, 特別是男人.
進化論大概只適用於長度, 腦筋上其實冇乜點進化過,
達爾文應該慶幸自己死得早~

她說喜歡街口茶餐廳的早餐A, 但自己又永遠唔會落去食,
所以每次見面前, 我總會買定同款的早餐A上去,
口裡說喜歡, 但每次咪又係扒兩啖就剩響度...

如果你以為佢會感激我幫佢買早餐, 咁你就錯了~
佢食完就只會逕自睇電視揭雜誌, 對剛剛發生完親密關係的杯杯碟碟不瞅不睬,
當然, 對我亦如是.

"呀係......" 她若有所悟, 終於跟我說話.

"不如你幫我剪腳甲?" 原來這就是她的所悟...

我一瞥牆上的半身鏡, 看著未訓醒的自己問: 我看似髮花嗎?!

唔係話唔剪得, 但我連自己剪自己都可以剪到成腳都係血既時候,
她這個要求無疑就是自殺式炸彈襲擊...炸己又炸人.

我拿起指甲鉗, 對著一堆狀甚陌生的腳趾, 就像劏生蛇一樣,
該如何入手??
"照剪就可以了" 她開始不耐煩.
從何定義"照剪"呢兩粒字? 照妳個方法咁剪定照我個方法咁剪?!
唯有步步為營...
奈何剪到去轉彎位賽在太高難度, 我低吟的哼出"啪"的一聲就當剪左,
幸好她不大察覺~

"來,  扶我上輪椅." 這才是她一直沒有察覺我偷雞的原因. "陪我出花園坐坐. 你也可以順便抽煙吧"

"妳不怕二手煙嗎?"

"怕甚麼?! 我還有時間生癌吧~" 我的婆婆如是說.

1 則留言:

死忠粉 提到...

讚~