2011年10月13日 星期四

一個故事 - 來 電

電話響起, 正在地鐵內忙著跟眾多對敵意乳房對望的他, 打算不接,
因為在下班時段找他的, 大多只是酒肉朋友, 不接也罷. (另一可能是蒙老闆呼召, 更不會接)
過了良久, 電話仍是不斷的響, 他不耐煩的唯有按下接聽鍵去聽這個沒有 caller ID 的來電:

"喂...邊個?!"
"喂~ 係我呀"
"咦? 你響香港咩?"
"唔係呀, 我仲響意大利~...... 你之前話過好想要果件波衫呢, 我幫你搵到喇! 我幫你買左件5號"
"咁有冇6號呀?"
"哦~ 咁我入去幫你再買過!"
"下?! 咁件5號點算呀?"
"哦~ 我俾第二個人咪得囉~ 好啦, 唔講住喇, 我入番去先."

而其實, 他倆在提及, 那件就像芥蘭般買完再買的球衣,
是. 好. 很. 貴. 的!!!

(謹在此向我的好友致歉, 我實在唔應該叫你再入去買, 因為你的一番心意已足夠令我流淚~)

沒有留言: