2011年10月10日 星期一

波瀾北京 - 雜絮篇

- 講北京, 就不得不提佢個電訊網絡,
從前有綠壩, 現在有雨人軟件,
基本上, 好多廣東地區都去到的網站, 北京係一個都上唔到的!!

實例之一: 某夜好辛苦先上到一個香港的討論網站以解思鄉之苦,
當中提及scarlet johannson有自拍流出, 
咁我呢d cheap 精好自然第一時間就 click 入去先睹為快,
但我點 click 都上唔到, 然後求救於偉大的 google,
先醒起 google 在中國是如何的卑微, 
再求救於 yahoo, 就永遠只可以睇到 front page, 內容就點click都冇反應...
知唔知我果晚有幾難過?!?!

- 北京首都機場
論環境其實屬國際水準以上,
但其股價卻就連海南機場都不如......
坑爹呀!
(好明顯, 我是股東之一...)

 - luggage claim 竟然係排好晒手推車等你拎行李,
這裡真的是中國嗎?~

- 我本身係有飛機恐懼症,
而每次見到座位上有呢樣野就會驚多兩錢重......
你知唔知飛機實行禁煙多少年了??!

- 在北京, 除了網站, 另一樣很難找的, 叫薄荷煙.
去便利店不就成嗎?
就是不成~! 因為北京"些粉"竟然係冇煙賣的!
就算係去果d友誼商店式小煙檔, 佢地都要翻箱倒籠先搵到一包半包賣俾你.
仲要係不明來歷,
就例如呢包"520".

何解叫"520"呢?........
請看下圖
.
.
.
.
- 問你死未?!

3 則留言:

TooThpaste 提到...

未見過咁趣致既煙.咁既"過濾"會唔會少左?定系多左?味道如何?我d fd話國產煙都唔系咁得.
有傷在身.食少d煙應該會好d.take care^^

北京之友 提到...

呢隻煙, 同樣地係北京三里囤後面d車仔檔買左....難食都掉呀!!!!

Jerk 提到...

re toothpaste: 多左同少左, 都係一樣難食架~
re 北京之友: 三里屯車仔檔既煙應該係全北京最貴~!竟然可以貴過出面成倍. 又, 講開難食到掉, 我買呢包心心煙係旅程第三日, 而之前兩日我已經掉左兩包國產煙... 相比之下呢包已經冇咁難食~ (不過我都只係捱到半包)