2010年11月16日 星期二

微博小故事 之 迎接外星人

(見到微博有微小說比賽, 我又手痕了)
(當然, 如果我想贏, 就會係寫"果D"而唔係寫"呢D"啦~ 飛機文我都好拿手的)

各國元首正在商討如何對付外星人: 法國那個跟意大利那個在討論外星人有沒有胸; 美國那個正盤算著強制外星人發新鈔, 齊來量化寬鬆; 中國那個忙著接太空衣的訂單不可開交; 北韓那個蹺起雙腿, 挖著鼻, 跟部下說: "到灶頭裡拿個核彈出來, 跟天空上的朋友說聲好..."

(其實我幾鍾意呢篇囉~)

5 則留言:

牙膏 提到...

如果真系有外星人黎..真系唔知會點迎接.

ps:我想問.次次上你個blog都有廣告彈出黎.系正常定唔正常?..

Jerk 提到...

er...其實我都唔知點解會有廣告彈出來...不過應該冇毒既~
有冇人可以教下我點樣cut廣告?

牙膏 提到...

我本以為系廣告商特登穩你合作添..><..

可惜我唔識..其實慣左你個blog無咩野.系有時唔知點解突然多幾個..就=-=.

希望有人話卑你聽點cut廣告la.^^

貓骨 提到...

我鍾意呢個喎 XD

Elaine 提到...

一早話咗有廣告啦,果時仲要唔信我,挑~