2010年11月14日 星期日

雜 絮

- 盲俠行


有見到我微博的話, 大概就知我尋晚現場直播佢地點樣騷擾我訓覺.

即係, 一班人參與活動興高采烈我都明白,

但點解每一批人總有幾個會無啦啦響度 "woo~~~WOO~~" 鳩叫架呢?!

你知唔知果陣係凌晨呀? 而你又知唔知半夜三就算只係傾偈都係好應聲的?!

你知唔知呢個世界除左盲人需要幫助之外, 唔夠訓的人都好需要幫助架?!



而更加不幸的是, 樓下剛好有幾個臨時廁所...

每隔三分種就有人"砰嘭~"話俾你知佢要去廁所...


- 壞品味系列



攝於鯉魚門...

你整魚整蟹我都明,

但呢個...想點呢?


- 拆 蟹


話說收到朋友送來的禮物,

不過剩係拆盒已經玩左我半粒鐘.

而家吸塑好平架咋, 點解仲要五花大綁呢?!

剩係個身已經俾7-8條線綁住...



其實佢係一隻可憐的柯柏文~

1 則留言:

塞米一條揚陸轟炸機 提到...

1 ) 其實隻蚌都真係幾可愛呀....會翹起的 !!!

2) 吸塑感覺汎用性好低...鐵線同紙皮起碼有大把作為...