2010年8月3日 星期二

睇唔明inception怎麼辦?

可以試下睇圖解
外地已經有粉絲製作mind map poster, 好好心機!

(未入場的請勿往下看)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(不過如果你想入場前做定功課都可以).
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(需則我又唔覺得真係咁難明, 只係複雜少少之嘛, charlie kaufman果d仲複雜啦)
.

6 則留言:

siumak 提到...

一早晌高登睇左啦~~~

Jerk 提到...

噓~~ 我好少去高登嘛~~

Margaret 提到...

我睇得明喎!但係呢,想問下,你覺得最尾果度,係夢定還是係現實??

我覺得..個跎螺係就來想停0既,所以我會選擇相信係"現實" ^&^

Jerk 提到...

我...從來冇諗過結局係夢境~
話結局係夢境果d人, 太過陰謀論, 咁樣做人唔會開心囉~~~~

Margaret 提到...

還是有點長氣的在說Inception,上星期忍不住的去看多一次,發覺因為已經知道來龍去脈,覺得對全套戲的劇情清晰好多。不過....還是找不到實實在在的証據,只是看後我仍深信結尾的是現實^__^

ps 最尾尾尾升哂d字之後係無陀螺停下來的聲音。唔知係咪太集中去看,之後頭痛了一天

Jerk 提到...

勁~!
我真係好耐冇試過一套戲睇兩次~