2010年8月17日 星期二

雜 絮

- 日子近來過得很爛, 心情低落, 但總要保持高昂意志...

- 友人相約到花墟打波, 驚死我唔識去,
但我其實有數年時間曾經長駐花墟鬥波.小食部換左老細,
但態度依然親切. 冰菠蘿$3; 油脾$8, 好抵食!
更衣室比以前企理, locker更加有中央管理, 仲好過室內場.
(但沖涼竟然冇凍水囉! 三十幾度, 水箱都燒滾了),
以前打波後的飯堂已經執笠...好懷念以前十幾廿人一齊行落太子食飯,
叫'送'叫到打交咁滯的日子~

- 有人千辛萬苦終於可以獨立搬出來住,
點知新居唔夠一個禮拜就鬧鬼!
而家仲要係七月...

- 話說我部親愛的android 電話有呢個鬼劃符鎖機功能.
然後我企圖創作一個好有型的開鎖符...
而結果... 我lock死左自己部機.
攪左成晚都開唔到, 第二朝死死地去維修中心,
佢一見我部機就冷冷地一句
"要洗機喎..."
!!!
就係咁,
近半年我所有新認識的電話, email, 甚至'新mon'的題材都冇晒...

2 則留言:

力高 提到...

1.點鬧鬼法?
叫佢去紙札鋪問下d姨姨啦
2.洗機總好過唔見左部機...此乃不幸中之大幸,睇開d啦。
3.你係時候吸收返d正能量喇=P

荒木茂 提到...

唔好意思,鎖咗機的確好慘,但真係忍唔住笑咗出嚟!XD
係囉,洗機啫,未至於失機!