2010年6月2日 星期三

早安越南


- PHO 2000 的酸辣海鮮河
好食過牛河好多!~

- 孤獨星球都有專門店...

- 檳城市場
仲逼過廟街, 逛下買手信冇壞, 但裡面係冇冷氣的, 夏天小心!

- 唔知點解, 我好鐘意呢隻牛, 可惜等唔到佢夜晚點燈.

- 共產味甚重的poster隨街可見.

- 呢個唔係博物館, 而係郵局.


- 此行的其中一個任務, 就係受朋友所託用晒呢批舊鈔,
大拿拿成三百幾萬!!! (其實折合港幣只係千零蚊~)
但越南已經轉用新鈔接近十年.
實驗過, 真係一個麵包都買唔到, 度度都唔收,
眼白白睇住呢幾百萬變廢紙...
點知我拎住呢疊廢紙去銀行, 個teller姐姐問都唔問就幫我將所有錢唱晒做新鈔, 仲要free of charge, 服務好過匯豐~
.
**特別鳴謝doublechin女士的$600000新鈔,
如果唔係, 我剩係拎住舊鈔連的士都落唔到呀~!


- 越南土炮香煙, 約HKD$8, 味道麻麻,
而其實仲有D只係賣$4一包, 不過實在唔敢試.


- 幾日裡面食過最好的法包, 竟然係呢檔街邊檔!
- 越南有三多: 電單車多, 電線多, 階磚多.
任何時候都會見到電單車飛馳, 塞車事少,
但當你想過馬路果陣, 諗住等冇車先過的話, 應該等成晚都過唔到;
又若果你諗住usain bolt上身以極速跑過對面馬路的話...請買定旅遊保險.
路上十架電單車之中大約只有兩架會慢過你.




- ok...話說入境果陣撞到一個香港人, 佢好熱心咁教我點樣搭車,
我見佢咁熟路就順口問佢附近有乜野玩,
佢諗左一諗: "唉, 其實越南冇乜野玩架, 如果你剩係幾個男人黎就有野玩..."
當時我唔明佢講乜,
但見到上圖的環境之後我就明了...
上圖的名勝叫做髮廊, 而制服已經係附近最多布的一間...
.
- 越南其實冇乜野好買, 但有間叫 "ginkgo t-shirt" 的tee舖幾有驚喜,
賣本土特色 graphics, 靚唔靚見仁見智,
但質地出奇地不俗, 價錢亦只係約HKD$80,
買來做手信確係幾唔錯的說~
有興趣的, 可到 http://www.ginkgo-vietnam.com/ 睇睇

4 則留言:

siumak 提到...

我去果陣d煙2蚊咋~係我去過咁多城市之中最平既......不過我估唔到你真係試..

塞米一條揚陸轟炸機 提到...

查實間Tee既product係堅唔錯的。

Jerk 提到...

Re siumak: 原本想買最平果D, 但我個frd話唔係人食的...
Re 塞米: 性價比冇得輸呀~ 好過果D USD$20遊客Tee多多聲.

lOnEly..TooThpaste 提到...

孤獨星球...這名稱實在夠屌.太喜歡了!

見識淺薄.現在才知曉.>___<