2010年2月15日 星期一

臨老入花市 入貨篇

唔到我唔認老, 幾廿歲人先學人玩年宵,
忙完一個禮拜, 我到今日都未回魂,
就算隔離檔的學生妹幾索都補唔番!
雖則呢次經歷真係好辛苦,
但難得有一班人肯同我一齊傻都算難能可貴.


入貨可算係成件事最好玩的一部份,
因為你開始要盤算邊D賣得,
又有邊樣係抵買, 邊樣做主打...
簡宜係奇案考眼光~
而經過一輪考察及討論,
最後扑鎚賣呢幾樣...

有興趣的話可以估下最後邊樣跑出...



- 當我一見到呢隻野, 已經估到會好多人賣,
但亦都估到可以點賣.
其他股東諗左一陣就同意了.


- 呢個係一個會漸變的發光cushion,
成本略嫌過高...
但獲得女股東們一致通過!!

- 同樣原理的心型cushion,
如果唔係情人節, 我一定反對入貨!!
- 坦白講, 呢隻公仔我到而家都想像唔到佢似老虎的,
但同時要尊重其他股東意見, 唔能夠樣樣都聽我講嘛~
ok, 照入~
- 呢舊係DIY肥皂,
我決定的~

3 則留言:

荒木茂 提到...

我經過維園,又真係好多人拎住對虎爪喎!應該幾好銷量。

匿名 提到...

幾廿歲人 <--- 呢幾個字,的確有混餚視聽之嫌!
差D以為你話自己廿幾歲人添!
哈哈!


畢滿

Jerk 提到...

(我係喎~~)