2009年1月12日 星期一

訪問自己

問: "一般新相識既朋友對你有乜野見解?"

答: "我唔否認, 我對陌生人/新相識唔會太熱情,
之後會換來好多評語:
好聽點的, 叫cool;
文雅點的, 叫自負;
最直接的, 叫黑面."

問: "咁人地咪會誤解你待人唔友善囉?"

答: 喂~ 我真係唔明, 點解我要去取悅一d我唔熟既人,
我連關心身邊既人都覺唔夠時間,
仲要我理會果D三唔識七既人?!
何況, 未了解就先誤解, 呢d唔會係我想要既朋友."

問: "點解唔對人nice一點?"

答: "點樣定義nice先?
經常笑口淫淫?
三句唔埋兩句就拍晒膊頭?
你要呢d表面野唔好預我囉~ 你自便啦"

問: "有冇諗過去解釋?"

答: "解釋係冇用的, 既然佢從開始已經誤解你,
你解多兩句, 佢都依然係誤解你
為呢D人浪費時間我係會介意的.”

問: "做好人唔係會開心D咩?"

答: “就當我狷介, 唔係每個人都渴望上天堂的.”

10 則留言:

SZE 提到...

就當我狷介, 唔係每個人都渴望上天堂的

呢句正呀!

siumak 提到...

做自己先係最開心....

不過我覺得你對我好nice~~呵呵

Jerk 提到...

SZE: (呢度竟然有人睇?~) 自從搬左過來之後, 第一次有人話正, 呵呵~謝哦.
siumak: 既然咁nice, 聽日果餐妳會請架可? btw, 妳可以回想一下第一次見我果陣係乜野樣先決定請唔請都未遲~呵

Elaine 提到...

我記得第一次見你係點ga wor,覺得你好nice囉,仲請我食飯...

然後發現你真係好好好好nice囉,識左咁耐依然次次請我食飯...

Jerk 提到...

Elaine: 嘩~ 大姐, 難得妳肯放下華衣美服, 以素顏跟我暢遊大排檔, 抵請啦!~

Karelian 提到...

"我連關心身邊既人都覺唔夠時間"..聽聞你熱心公益架喎~ wakaka

Jerk 提到...

to Karen: 公益? 馬會??
都算架...我有時都好關心草皮既生長情況.

妳記錯啦~ 熱心公益果個係畢滿呀~

Karelian 提到...

你咁謙都唔夠你講啦~

siumak 提到...

第一餐好似係你去我公司樓下..我幫你買飛
無野呀~你果日好好,呵呵

貓奴MAY 提到...

我熱心公益???
點解連我自己都唔知既?
雖然我唔會關心草皮生長情況....
我無捐錢比"公公金" 又無百萬行,
又無助養兒童....

畢滿