2009年1月7日 星期三

雜 絮

- 係, 我未死的...

- "伙炭"又來了, 攪得愈來愈密. 好事來的.
當然, 呢d你去到未必有得著, 仲可能會屌.
但當作群體聯誼戶外活動還過得去的,
點都好過唱k劈酒啦.
我依然念掛上年響火炭見到最勁果件"裝置藝術":

- 雖則結婚果個唔係我, 但身為証婚人多少還是會緊張的...
尤其是去親銀行都總會簽錯名的, 如我...
幾驚簽錯人地果行...
而原來, 註冊之後間房係可以俾你任玩,
任玩的, 除新人外, 其他物件亦然:

可以夠時間攪多場非正式的婚禮~

- 有關果輯'加勒比人體奧妙展",
對女主角沒太大興趣 (全香港男人既口味已經俾陳冠希縱壞晒~),
只係奇怪, 玩水都要做熱身?! 仲要E字馬?!
咁做愛之前係咪要做成set cardio?!
- 死...我真心覺得胡杏兒唱live唔差的喎...

沒有留言: