2015年8月9日 星期日

夜半無人

星期日凌晨, 剛完成工作,
回想到幾年前, 我根本冇可能會在呢個時間工作.
想著想著, 我突然回憶幾年前的我係點樣過活...

那年頭還流行寫blog, 在網上可以見識到好多有趣既人寫一篇又一篇文章,
而家平台多左, 有質素既文章反而少左 (又未至於冇)...

然後, 我勾起條筋, 逐個click番好多已經冇更新既blog,
睇下大家近況

click 下click 下, 就去左一個一直唔想去既blog......

我一直都知有呢個blog既存在,
就連當事人都唔知我知.
因為我一直冇出聲,
一來係留番d私隱俾對方 (至於公開放上網仲算唔算係私隱呢個就不在此討論),
二來佢以前其實專用呢個blog來發洩對我既不滿.
仲要故意用外語寫恰我唔識.

好彩, 呢個世界, 有google translate~

雖然當年分手令大家去到生死不相往還既地步,
但人總要學會放底.
所以只此一次, 用呢個荒廢已久既blog去回應妳曾經所問的問題:

我很好, 不用擔心.
就算他日在街上我依然對妳視如陌路,
但我依然係由衷希望妳過得快樂的,
不要再放棄自己.