2012年4月7日 星期六

一個故事 - 入急症室如何撳緊急掣

麻將檯上, 幾個人面對門前的十三粒石頭而各自惆悵, 卻又碎碎唸起來.

東位率先打出一隻東, 很極端的打法.
早段就打番子, 是大牌來嗎?
"呀... 你地有冇去過急症室? 我上次去, 等到我訓著都未輪到我...點解次次都要等咁耐??"

南位隨後摸上一隻牌, 左攝右攝一輪之後, 還是覺得入不了章, 只得打掉.
"想快? 好易之嘛, 我果次同人打交, 只要去到門口作勢再打一場,
警員怕我地騷擾到其他人, 就立即叫我地入大房, 都唔駛排隊~"
說時手指還在吊著牌子不放, 太優柔寡斷了吧?!

"係咩?! 碰!!"
老謀深算的西位早已謀著那隻不捨的四筒,
"有次朋友扭傷腳, 我陪佢搭的士去急症室, 落的士之後, 我嫌佢扭親腳行得慢,
就索性抱起佢成個人, 打算行入急症室先放底佢.
點知一入到去我連凳都未望到, 職員就如臨大敵一樣,
飛撲一張輪椅過來, 再直接推佢入去睇症,
等都唔駛等, 連手續都係事後先補番."

"其實呢......" 一直默不作聲默默在造牌的北位終於開聲:
"只要你行入去同姑娘講心口好痛, 因為心口痛可大可小, 通常都會有得優先......
......食糊, 自摸三番!~ 所以你地話, 邊駛做咁多大龍鳳呢?!"

(本故事純屬虛構, 後果自負, 請勿以身試法, 亦應當讓真正有需要人仕使用急症室)

1 則留言:

死忠粉 提到...

我上月去了一趟,同兩個發高燒印度同鬼bb差不多時間7.30pm到, 到12點佢地都未走得.慘